mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Tuesday, October 12, 2010

kisah slimming patch


Add Image
hmm hari ni hari ke 4 berturut aku pakai slimming patch..

hr pertama pakai waktu malam nak tido .. oh payah nye nak tido.. mengereng tak bole
menangkup tak bole.. kene telentang je.. ku turutkan juga.. masa tu buh atas perut..

hr kedua aku buat research dulu.. oh rupanya tak digalakkan waktu tido..
pakai bebila je.. hehhe aku pakai siang dan paling penting, aku dah tahu paling efektif adalah tampal kat pusat.. hmm tepek kat pusat..
oh mengelegak pusat haku.. hahhaha tapi rasa selesa sbb rasa mcm kene urutan minyak panas..
lemak2 rasa lembut

hr ketiga dah rasa biasa (masih panas okey) haku pakai sampai la mende alah tu tak rasa apa
(sampai habis power) heheh sampai malam tau aku pakai.. pas mandi sambung balik.. muahahha

hr ke 4.. hari ni.. hmm pegi keje teringin nak pakai baju raya kaler oren tu..
sebenarnye aku beli baju tu kecik.. muahahah sbb aku pk pakai corset so leh cover..
tapi tahu lah kalian.. bahawa pada hari raya aku amat senak dibahagian perut..
dengan kain tak leh kancing(sbb kain tu kecik size M) aku biasa kain saiz L
tapi pagi tadi.. sarong n kancing SELAMAT.. boleh pusing2 sikit kain tu.. (tanpa pakai corset ok)
n tak pakai langsung corset hr ni

huhuh aku tak tau la aku perasan ke apa.. tapi nekad nak teruskan sampai 10hari berturut.. pastu nak buat selang sehari..

hmmm.. kalo tak coba tak tahu kan..






Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...