mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Monday, January 30, 2012

miaa oh mia..

jumaat lepas, kami g makan di Nuin Cafe kat bangi tu..
pastu singgah la al ikhsan.. ramai orang kat situ..
maklum la sale..

mia ngan abi terus g belakang.. abi nak tgk2 sweater..
mia plak jalan2 sambil pegang tisu (yg dia buat lap mulut pas makan tadi)
mami perati dr jauh ja..

tetiba mia benti kat depan bebudak laki ni.. (bebudak sekolah rendah kot)..

mia: "hai abg!!"... amboiii.. bleh tahan anak dara aku ni.. mami masa tu nak g amik je dia.. abi plak duk perati sambil sengih2.. bebudak laki tu plak dah sengih2..

mia: "sy ade hingus" (sambil hulur tisu yg dia pegang tadi tu)... hahahahaha anak dara aku ngurat orang nak bagi hingus kooo!!!!... mami dah berundur setapak demi stapak..sambil tahan gelak.. abi dah terkekek2 dah.. bebudak tu da bantai gelak da..

mami terus panggil.. " zulaikhaaa.. meh sini.. tgk shoes ni.." ish apaa la kamu ni ... mana ade orang yg bagi hingus ke orang lain!!!.. bertuahnye budakkk!!!

disebab kan kemerahan padam muka mami n abi... maka abi tak sempat la membeli sweater yg konon2 nak dipakai cuti hujung minggu ni..

ermm.. takpe abi.. cuti hr wilayah ni kita g beli k...
Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

2 comments:

Mints Aloha (NYET) said...

hahahaha!
best~~
sgt²!!! kelakar..
=))

Hamizah Binti Zulkifli said...

ahahahaa....klaka r mia..taktik ngorat bru tuh..ahaha..cayalah mia!!!!
ahahhaa...=p

mia sgt comey wt gitu.ahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...