mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Wednesday, August 17, 2011

hiasan hari raya..

wahhh kejap je dah nak masuk 17 hari pose.. orang bangunan kerajaan lain sibuk menghias untuk merdeka.. tebar bendera besar bas sekolah keliling bangunan, opis aku plak sibuk nak beraya.. ahahahha

sebenarnye belum abis menghias lagi.. baru je gantung2 ketupat.. ahahahha.. aku je eksaited lebih..ngeee..sume gambar amik dr work station aku je,, hahha tak gerak pun maleh nak bangun, yang pusing2 kerusi jekk.. ahahhaa


  ni pandangan depan meja.. huhuh mana tah akak jiran depan tu.. sejak dia masuk tak duk situ punn
err aku pun malas nak amik tahu.. muahahhaha

 yang ni plak belah kanan, huhuh bila nak gantung lampu lip lap niii.. buh pelita keee..

 yang ni belah kiri.. hampaihh masa aku amik gamba dia tak buka plak lampu lip lap.. 
dah upload br dia buka..

 hat ni projek malam tadi.. ahahha pasang pelita kat umah..

kemain besar api dia.. cuak gak..

budak yang paling happy. dia punya jerit masa aku pasang pelita tu.. hehehhe sampai jiran pun tinjau.. hehehe
pasang 5 je pelita.. konon nak test la.. hehehhe.. malam ni nak pasang semua sekali.. err seploh lah kiranya.. hehheeh.. seronok bila tgk mia belari2 happy n jerit2 bila tgk pelita tu.. huhuh kamu happy.. mami lagi happy sayang!

Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...