mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Friday, October 14, 2011

mami mahu.. hujung minggu ni..

owh.. minggu ni mami ader sasaran.. so mia, please behave..

1. mami mahu tapis semua alat permainan kamu.. yg mana kecik2 bole masuk mulut seperti kamu selalu buat, mami akan simpan/buang

2. mop umah.. --Mesti!!

3. lipat sume kain baju dalam bilik store.. n mana tak nak pakai bungkus!! n gosok baju tuk 2 minggu!

4.bawak mia g jalan kat tempat tu.. kalo abi setuju laa..


5. buat  kek ..

6. masak semua meal -bfast, lunch, tea time n dinner

7.bincang dr hati ke hati ngan abi n mia-musyuarat keluarga!! heehhehe

8. menurut arahan tambahan dr masa kesemasa.. huhuhu

9. buat kuih frozen.. hmmm sempat keeee...

harap mia dapat beri kerjasama behave skit syg, jgn asik nak dukung je.. mia dah besar k..duk ngan abi baik2 k..

p/s maybe will update more InsyaAllah
Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

4 comments:

[M.Y] said...

tak tahan yg no 7 tu.. kalo dgn abi dia mungkin leh paham kot.. tp mia? hati ke hati? musykilll hehe

*diera* said...

huhuh harusss.. ngan mia juga.. sebabbbb dia asik nak berdukung aja sekarang ni.. ngan mami je lak tu.. dengan abi dia tak mau.. huhuhu

Aminuddin Ishak (NYET) said...

no 5 !!! i like! haha

*diera* said...

Amin.. like aje kan.. kan kan.. hahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...