mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Monday, October 11, 2010

happy birthday darling..



oh lambat apdet pasal birthday.. huhuhu

my birthday 81010 hr tu yang ke 17.. eh bukan.. ke 20++ muahahah

huhuh celebrate? hehehhe tak la.. banyak bende belaku pada hr kejadian..

kisah nye encik suami telah membeli kek resepi rahsia sepotong n CKT sebungkus..

pada malam kejadian dia mcm saja bikin aku panas hati.. muahahah pastu aku ngan panas hati

terus tido.. tapi tetiba tesedau.. en suami kejut.. sambil kata.. sorii bajet tadek.. tu

hadiah awak.. muahahha.. aku tak kisah pun tade hadiah.. janji bagi aku dia

ingat.. tapi bila tengok hadiahnya adalah makanan.. muahahah

super duper happy la aku..

ye aku suka makan..

peristiwa lain?
jap2 lagi i tulis..


p/s: tq pada kawan2 yang wish berdoyon2 kat pesbuk.. rasa cam glamer lak ramai ingat beseday aku.. hakikat kan ader alert kat pesbuk tu.. muaahhaa..
aku je tak pandai nak wish orang.. sorry ye... akan perbaiki kelemahan diri...





Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...