mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Friday, November 12, 2010

saya tak tahu..

kepada pn. bos..
hr ni sy rasa sy tak larat nak buat keje..
kenapa opis hari ni sangat sejukk..
adakah sebenarnya nak training untuk musim salji?
tapi kita kan duduk kawasan khatulistiwa...
mana ader salji..

bos.. sejuk sangat la.. sy tak boleh nak buat kerja.. jari2 sy asik salah taip no je..
tapi taip blog boleh plak.. tu sy tak paham..

oh ye ari ni ader makan2 lagi.. makan nasi goreng + ayam goreng rempah..
sy ingat nak simpan buat makan tengah hari..
sebab perut saya dah kenyang .. makan makanan free pagi tadi kedai bob tu sedekah..

kawan2 kata makan je.. nanti leh panaskan badan..
sy jujur.. ikut je ckp dorang..
tapi sekarang sy dah mengantuk..

mengantuk sangat bos.. badan sy masih sejuk.. dan sy kekenyangan..
mata tak larat nak buka otak tak le nak pk..
adakah sy harus pulang?
ahh tensen...


maafkan saya kalo sy tak siap kerja hari ni...
tu sume kerana kelemahan saya..


edit semula pukul 4 petang..

bosss.. saya dah siap kerja sume sekali.. rupanya hr ni tade la
banyak sangat dokumen..
sy buat sumeee dah..
nanti isnin sy semak balik k..

hehehhe sy tak semak sekarang sebab nanti senin pagi sy tak tau nak buat apa..
hahahaha.. terima kasih bos.. maka saya tade la berdosa sangat mengadap blog hari ni..



Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

2 comments:

::cikjuju::◕‿◕ said...

wakakakaka...mmg x leh blah!!

*diera* said...

tak boleh blah mana2 pon.. huhuhu keje banyak ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...