mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Friday, November 12, 2010

mia & baju tido & bunga raya & mama gebu


ha amik.. gamba seksi ni.. huhuh howt.. mia berbaju tido.. awww.. hehehhehe.. sebenarnya banyak lagi gamba mia beraksi dengan baju tido ni.. tapi sebab gamba2 yang lain tu ader kat pakngah nye.. maka ni la dulu ye.. huhuh jgn jales.. baju cantik n seksi ni i beli kat sini... owh sekarang tengah promosi tu ... pergi la rembat ok... huhuh kain dia best.. selesa... mia pun seronok pakai baju tu.. senang dia nak berjalan2 mebi perasan cun kot.. hahahha....


baju tido guna nya untuk tido la kan.. hahahhaha

tak sabar tunggu baju yang ni pulak sampai.. dah termimpi2 tgk mia pakai baju ni..
_____________________________________________________



mia dan bunga raya.. hehehhe hari tu aku balik keje cr anak aku kat rumah tade.. maid tade..
keliling umah tade.. adeh sudah.. mana plak dorang pegi..
rerupanya maid kata anak aku melalak... pas mandi melalak tak benti2 sbb nak jalan2 kat luar..

bawak dia jalan2 jumpa bunga raya petik buh kat kepala..
kemain suka la dia..
mama pun suka.. comel.. maka berlaku la sesi amik gamba.. mia n mama gebu.. hahhaha








Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

2 comments:

::cikjuju::◕‿◕ said...

mane tau baju tuh selesa dipakai????dah try eyh long???hehe..adoiii
comel bebenau la budak mia neh.....

cepat la pulang kerumah neh..huhu

*diera* said...

oo ko tak tgk mia pakai baju tu.. kan selesa tu.. tgk gamba dia tido pun bole tau cemana selesanya kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...