mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Monday, December 27, 2010

3 kali dalam masa 2 hari.. -HEBAT

poyo tak.. cerita dah basi.. tapi aku baru dapat tengok.. heheh beli dvd nye ader la seminggu ke dua minggu lepas.. tapi sebab aku bz tak buat apa2 tu tak sempat tengok.. hehehhe sekali dapat tgk terus pulak jatuh chenta.. hahhaha aku ni bukan nye minat sangat kat Tom Cruise tu.. heheheh tapi dalam cerita ni apasal ntah macho lain macam..

ha hensem tak.. aku sebenarnye suka kat diaz ni.. comell.. tapi lam cer ni nampak gak la dia dah dimamah usia.. tapi si en tom pulak makin macho hadoii..

ha.. tak ke macho tu bawak moto tembak2.. yang pelik nye tak mati plak dia kan dia sorang je selamba tembak2 berpuluh2 musuh.. adoii.. -tetap hensem


cukup2 la puji mamat tu.. en suami dah bluwekk baca nanti.. hahhaha.. sapa suh beli dvd tu.. heheh seminggu ni i repeat tgk cita tu je la nanti.. hehhehe tapi awak tetap dihati saya..



Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

4 comments:

::cikjuju::◕‿◕ said...

owg tgk kat gSC la...!!

*diera* said...

tengok sekali apa kelas.. ni boleh tengok 2 kali back to back ulang bila mahu.. forward tempat hensem.. hahahhaha kejap mia tido kejap mia bangun, boleh pause anytime.. gSc bole?muahahhahaa

noor said...

kira ok
noor x tgk lg citer nih hiihihihi

::cikjuju::◕‿◕ said...

cis!!!!!tp muka tom cruse lagi besar kat GsC!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...