mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Thursday, December 9, 2010

Damia hampir setahun!!

oh dah dua hari bermain2 di pikiran ku.. heheh tak lama lagik mia dah nak setahun.. 28122010..
kejap je masa berlalu.. hmm .. tapi bukan tu yang aku asik pikir2 kan.. aku pikirkan.. apa harus aku buat? birthday party? sudah tentu tidak.. hmm hanya bercadang nak buat kenduri doa selamat sekali untuk bila pindah rumah nanti.. pindah rumah? oh tu cerita lain.. nanti ai cerita...
hmm.. almaklumla mak pak mia kami bukan nye beWang berlebihan.. cukup yang ada-ada sahaja.. cuma kadang2 mama nye terlebih ngengada belanja lebih.. oh tu pun cerita lain jugak.... tak nak cerita.. hahahha.. maka untuk menjimatkan dan lebih afdal kami buat kenduri 2 dalam satu(kami?) pak mia lum setuju lagi.. ahahahha...

persoalan sekarang.. adakah harus saya beli hadiah tuk mia?? hahahhaha kalo harus nak beli apa ek.. huhuh sekarang hobi dia adalah memanjat.. oh anak dara ku.. habis semua meja dan rak kamu mahu panjat.. satu hari jatuh berkali2.. nangis hanya sekejap.. serik? neva!! bahkan terus usaha memanjat lagi adalah..

nak beli mainan bateri operated.. seminggu pertama dia seronok la.. afta that.. dia hentak benda alah tu sebab nak kan baterinya.. adoiyai.. teringat bas sekolah pooh yang atok dia belikan 2 minggu lepas.. selepas bergabung tenaga dengan fahry.. sekarang bas tu dah kehilangan tayar (patah bukan tercabut), bumbung tercabut.. isi kandungan dah ilang .. sib baik bunyi dan lampu masih bertahan.. kasihan pooh selaku driver bus tu..

nak beli buku? banyak dahh.. heheh dia suka buku yang ader gamba kucing.. tet! tu dia cakap smpi meleleh air liur dia.. maklumla gigi tgh tumbuh.. hehehheeh..
nak beli flash card.. ader jugak... tapi mama dia baru tunjuk dr a-d.. sebab bila dekat d gamba durian dia dah tak teruja.. adakah dia tak suka durian mcm mak lang juju dia? huhuhuhu

hmm kesimpulannya? nanti la ai diskas ngan papa mia oh silap dah tuka mia panggil abiiiiiiii... hehhe comel betul... huhuhu..

oh masih kusut.. huhuh

layan kan je gamba ni....









itu saja sekian..






Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

3 comments:

::cikjuju::◕‿◕ said...

disebbkan mia suke memanjat..pekata belikan wallclimb!!hahah

*diera* said...

ha bagus sangat punya idea.. mama ngan abi dia sakit jantung tiap kali dia memanjat nanti.. hahhaha

@yue said...

haha adei mia mia..
dh abg2 dia laki..kenan la sket..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...