mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Monday, December 6, 2010

Tutorial nak dapatkan anak -betul punya

ha.. marah nampak.. hehhehe kali ni nak kasi tutorial dapatkan anak.. hehehhehe.. marah betul ngan entri hari tu eh.. heheheh.. ok la kali ni kasi tutorial baik punya.. ni kawan @ neber @ kedai butik @ teman mepek @ apa2 aja la dia ni pada saya.. hehehhe
tgk punya la baik dia.. dia tolong cari kan info untuk u all..
so kepada sesiapa nak menambah.. jom..

jom? eh aku sekali ke? muahahha.. ades..

apa2 je lah.. mari lah kita duk jenguk blog dia...

boleh tukar tajuk? ahahhahaha




Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

7 comments:

IHSAN KHAIRIR said...

rasanya silap link ni...

*diera* said...

ahahah..tq ye.. tetiba tamak plak suh orang masuk blog sendirik.. hehehhe dah dibaiki..

@yue said...

kahkahkah tu la pasal..
nasib dh betulkan..
kalo tak i marah ni...

Nia said...

uii,..thanks sudi share ya,..memang saya nak tambah nih! hehe..

Jemput join ya
Shawl & Blog Badge Percuma!

@yue said...
This comment has been removed by the author.
@yue said...

adek mepek..anda di tag..

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

kena baca ni...persiapan utk tahun depan hehhehe insyaAllah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...