mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Monday, January 31, 2011

misai lagi.. kali ni.. comel ok





hehhehe bukan saya buat tau misai tu.. ntah mcm mana lepas dia minum susu.. dia nak tido pastu asik tenyeh muka kat bantal.. plus selsema.. hahahha rambut tu elok je melekat kat dia..

hehhehe... adeh anak ku ini.. sebab sy gelak kan dia terus dia tak jadi tidor.. hehehhe...

mia oh mia...

Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

5 comments:

d_tieah said...

Hahaha..
Mesti hingus ade kat tepi2 tu kan..
Igt zaman kanak2 dulu kalo dh selesema tu hidung mesti nmpk comot je..

Latest entry : Siapa Fynn Jamal?
: Projek Kesian Fynn Jamal
: Perhatian: Krisis di Mesir dan nasib rakyat Malaysia

::cikjuju::◕‿◕ said...

mrs potato!!!hehe

Nia said...

haha,..memang nampak mcm misai pon..comel!

~ayu.oyie.yuna~ said...

Hai D ;)
Hehe..comel mia..

noor said...

hahahah klakar lah mia nih..
diera nor dh try 2 ari..xbaper lawas pun. nk beli sebulan nyer ok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...