mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Monday, January 31, 2011

paku oh paku...

ngeee.. saya tak tahu mana saya dapat paku ni.. hehhe sib baik sedar sebelum bawak kete g jalan2.. hehehhe alkisahnya memang nak keluar sebab nak g bengkel tukar timing belt cik vivi saya tu.. dah 77ribu tak bertukau lagi.. hehhehe .. tetiba masa i jenguk2 tayar kete.. tayar belakang sekali dah pancit..

ha amik.. bapak paku i lenyek.. apa ingat taya cik vivi tu cik ponti ke nak sangkut2 paku.. huhuhu

sib baik hero idola mia n saya ader .. maka dengan gagah nya dia la menanggalkan tayar nak anta kedai tayar tuk tampal.. gagah kan encik suami saya.. hehhehehe

owhh baru saya tahu setelah tayar ditanggalkan mcm tu la rupanya.. hehhehe..

proses pemasangan ngan penampalan i tak amik gamba sebab.. lupa.. asik pk yang dah pukul doblas tengah hari tapi i masih belum mandi pagi.. hahahha.. amik ko sampai ke sg tangkas pagi tu (bengkel) dengan tak mandi pagi.. hehhehehe

anywayyy terima kasih encik suami gagah perkasa.. awak memang hebattt!!

p/s: cik suami marah saya sebab tak amik gamba dia clear.. dia kata amik gamba taya buat apa!.. hahhaa.. i dah puji u lebih ni sayang.. hehehhee

Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...