mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Tuesday, July 5, 2011

wajah2 Aaron Aziz.. err buka baju?

hahahha pas makan kompom korang ngantuk kan.. dah siap2 dah ni.. meh la tgk antara wajah2 double A ni.. hahhaha

banyak aku google aje gamba dia..
kan biasa kalo kita google kita taip sikit dia akan keluar suggestion kat situ..

ni antara aku jumpa:

Aaron Aziz dan isteri
Aaron Aziz Nora Elena
Aaron Aziz BUKA BAJU - haiyaa ini macam pun ader orang cari ka..
Aaron Aziz KL Gangster
Aaron Aziz KL Drift
Aaron Aziz Wedding..

credit: Google

credit: Google
credit: lakaranhati.blogspot.com

credit Google
credit: Google

credit Google

credit: Googgle

cukup la tu.. sangat fenomena Aaron aziz ni.. huhuhu hari2 aku dengar org sebut nama dia.. Good to him Rezeki tengah naik.. huhuh mesti banyak kasi duit raya tahun ni.. errr rumah dia kat mana eh? nak bawak mia lah.. ahahhaha

aku tak komen apa pasal dia.. tak de la aku nak kata Aaron ni SASA ke GAGAH ke.. tapi sweet tu ada..heheheh sedap mata memandang kata orang..

by the way, aku minat dia .. ahahhaha dapat2 lagi sejak tgk nora elena n kl gangster..
err stanza cinta n lain2 tak tgk pon.. sebenarnya terjebak pon kebetulan.. hahahhaha

bukan ader masa sungguh2 ngadap tb tu..hehehhe..
k lah.. dah segar lom? kalo belum sila sepak diri sendiri laju2.. ok..

Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...