mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Tuesday, January 6, 2009

gumbira

ahaks.. ahaks.. Alhamdullilah.. akhirnya aku lulus gak exam.. padahal exam tu senang.. sume orang kata senang.. siap leh bukak buku lagi.. aku gak yang amik smapai 3 kali br luluus.. rezeki aku kot.. Alhamdullilah.. dah lulus leh dapat confirmation cepat.. pastu leh aku mtk tansper..

hehehhe.. bukan tak sayang kat tempat kerja ni.. sayang.. suka.. tapi sbb nak duk dekat ngan hubby.. huhuh.. cian dia.. makan tak tentu hala... baju menimbun tak basuh2.. rumah bersepah.. hahaha bukan nak kata dia malas.. tapi tu tanggungjawab haku.. hehhehe..

cian dia balik umah sorang2 je.. dulu sblm kawen ader housemate.. balik umah ader la teman borak2.. ni.. tenung dinding.. hehhehe.. lagipun membayang kan kalu ader 'rezeki' nanti.. kan ke penat haku berulang alik.. huhuhuuh

cian kami.. hahahha bak kata member.. kejap je aku balik 'mengeram'.. walaupun agak kejam n kelakau ayat mengeram tu.. tapi ttp buatku tersenyum.. hehhehe banyak gak orang amik berat aku kat sini..huhu kalo aku coti lama.. mc lama ke.. heheh sayang jugak korang kat aku kan.. hehhehehe..

hmm tapi nak buat cemana.. pengorbanan perlu gak dibuat.. huhuh.. takpe.. sabar2.. mana2 pergi pun aku ni mencari rezeki.. hehehe.. so teruskan la kerja yang patut aku wat.. huhuhu..

apo ni.. posting tajuk gembira.. tapi mcm sedih plak.. hahahah.. ni la namanya gembira tak terkata.. sampai jadi sedih plaks.. hahahha
Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...