mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Tuesday, December 6, 2011

macam-macam mia #10

anak dara ni sekarang dah pandai merajuk..

ni gamba minggu lepas dalam keta, fresh br mandi dr umah atuk mami angkat terus masuk keta..

majuk tak nak kawan mami..

alasan: tak nak mandi awal2 sebab belum puas main2.. dah mandi tak nak sikat rambut pulak.. harus la kene bebel ngan mummy kan..

pastu dalam kete mami nampak mcm ader luka kat tangan dia.. mummy tanya kenapa terus dia merengkok macam tu.. huh!! majuk!! tak kasi kita usik luka dia..

adoi... dah besarrr anak dara ku ini..
Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

4 comments:

Aminuddin Ishak (NYET) said...

huhuhu da besar da pndai merajuk
:P

:|: TinTa Kibod :|: said...

knp luka tu?

*diera* said...

hehehhe mia adalah sangat gagah perkasa .. adoii.. tangan kaki bercalar balar sudaa... tapi tangan tu luka sebab kene gigit nyamuk, dia garu smpi terluka skit.. adoi.. kaki banyak balar2 sebab berlari2 dan panjat memanjat..

KizZ said...

hihi...comel jek!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...