mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Wednesday, September 22, 2010

kali pertama di tag




oh pagi2 telah di tag hokey.. huhuh xcited plak nak menjawab.. hahhahaah
ala.. kene tag pun oleh adik sendiri.. hehehhe
apakah rules nye? boleh tag dia balik? muahahhahaha

1.Raya tahun ni jatuh pada hari apa ?

hari..mau.. muahhahahah.. jumaat laa.. aku ingat sebab encik suami g solat jumaat...


2.Berapa umur anda pada raya tahun ini ?

Alhamdullilah.. 22.. eh silap.. 27 hehhehe perasan muda belia plak...


3.Koleksi duit raya terbanyak ?
mia je banyak duit raya.. heheheh mak mia kene kuar bagi duit raya..

cerita koleksi zaman dulu2 tak yah cerita nanti uols jeles.. muahhahaha


4.Baju raya warna apa dan berapa pasang ?

oh.. baju saya warna oren .. sekeluarga.. sehelai je baju raya..

pastu adik sy punya baju warna warni .. nampak cantik..

sy beli dr dia.. dan belom bayar lagi ahaks...


5.Kueh raye ape yang korang pakar buat?
pakar? kuih siput kah? huhuh pakar makan banyak la...


6.Hidangan wajib semasa raya ?
ayam kuah kacang mak dan rendang hijau mak mertua.. ahahhaha

to my sis: i ader 2 rumah okey...


7.Kueh dan hidangan feveret korang time raye
kuih tartt.. air soda bandung dan teh tarik pak mertua...


8.Raye tahun nih meriah tak ?

meriah sebab kali pertama raya bertiga..

cuma kami kurang mengunjungi orang dan kurang dikunjungi...


9.Raya paling meriah tahun bile ?
tiap tahun meriah.. jangan jales ok...


10.Raya keberapa sambut dengan pasangan ?
hmmm dr malam raya kami stick together with our baby ok.. muahhahaha


11.Pernah dapat kad raya ? Yang paling banyak berape ?
sekarang nak dapat sms raya pun takde..

aiseh.. i takde kawan ke? muahhahaha


12.Berape kad raye korang dapat tahun nih ?
same mcm diaatas..


nak tag orang jugak.. tapi nak tag sape eh?

hmm test tag ummi muadz lah.. ha kak.. jawab!!


mia di masjid semasa solat raya.. abis sume orang nak dicuitnye...

tgh pk.. apa tema baju raya tahun depan ek.. nak buat warna apa ek?



Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

4 comments:

@yue said...

canteknya bju miaaaaaa!! gojes gtu...

*pembetulan...bkn mama muadz tp ummi muadz...ahahak

*diera* said...

heheheh dah dibetulkan.. hehehhe.. adoyai parah nak pakaikan dia baju kurung. bila dia nak merangkak susah.. mengensot la dia.. ahhahaha ensot lagi..

::cikjuju::◕‿◕ said...

mia chanteq pakai bj ape pon!!!weee~~~
air bandung cedap!!!teh tarik lg sedap...tolong berguru lagi yer long!!hihi

*diera* said...

cik juju.. mama dia pun camtu gak.. hahahhaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...