mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Monday, March 16, 2009

kerja vs life vs bisnes..

hmm lama gila tak hapdet.. n sebenarnya kalo rajin2 baca blog orang.. ayat common bg memulakan blog biasa mcm tu la.. 'lama gila tak hapdet'.. dalam kepala banyak betul benda nak tulis.. mana nak mula pun tak tau.. ye lah.. tau kan ari tu hilang 3 mingu sebab pergi kursus.. hahhaha janji2 manis konon nak update blog masa g kursus.. tapi hampeh..


napa? sbb masa hari aku cuti sebelum g kursus tu rumah kat pandan mewah tu kene masuk pencuri..

hancur luluh hati aku.. patut la masa hr kejadian tu aku dr tampin hati tak sedap jek nak balik kl.. sampai umah grill umah aku dah terbuka.. huhuh aku ingat abg aku lupa kunci grill.. tapi tak pernah plak dia buat perangai mcm tu..aku call dia.. dia kata dia kunci segala pintu.. huwargh.. masa tu aku br sedar yg solex kat grill tu dah tade.. huhuh aku masuk umah .. suprise.. belambak barang.. dr ruang tamu sampai la ke bilik.. huhuh masa tu aku pk 1 hal je.. astro.. hahahha apasal tah.. bila aku pandang dekoder tu ader fuhh selamat..

pastu abg aku dah terjerit2 kat tepon.. yanggg tgk laptop..


ha.ah br aku tekenang laptop.. huhuhu 2 laptop aku dikebasnya.. huhuh maka terus la aku mengalami kemurunngan.. huhuhu.. call member tuk teman kan aku sementara tunggu cik suami pulang.. malam tu polis datang umah.. amik report.. tak amik cap jari pun ingat kan mcm csi.. hehehhehe..

antara barang2 kene songlap..


  • laptop 2 biji

  • perfume original sume dia hangkut-yang x ori pandai plak dia tinggalkan

  • jam hantaran tuk laki n perempuan

  • trim rambut elektrik cik suami nya

huhuh ntah apa ntah lagi.. banyak aku tak hingat.. tapi yang lain benda kecik2 la.... huhu tu satu sebab aku senyap...


pastu life... hehehhe seronok happy n agak depress.. napa? ntah.. kerja ok.. kawan2 ? ntah takde.. hahhaha tapi paling wat hati aku mcm terusik.. aku dapat sesuatu.. tak tau la ugutan ancaman atau peringatan.. 'ko kene ingat2, mungkin satu hari nanti dorang akan cuba jatuhkan ko'... hmmm ntah la.. aku rasa aku dah buat yang terbaik la.. yang aku kesalkan melayu sama melayu plak tu.. marah sebab 'kawan bekepentingan'... hmm penah ke nampak aku gunakan advantage yg aku ader bila kawan ngan org berkepentingan.. sama je.. mcm orang lain.. kenapa aku boleh get along ngan orang mcm tu? sbb aku nak ke jalan yang lurus.. heheh tp yang penting prinsip aku bila kerja is kerja.. luar len cerita.. tak perlu la cerita luar dalam di jadi hebahan.. hahah pas ni blog aku plak panas.. napa? eh.. ni blog aku.. aku leh tulis apa je aku nak.. apa je aku rasa.. since aku dah tak berapa nak luahkan hati kat orang... tak nak orang tersepit.. so aku nak luah apa pun boleh kat sini... dis is my space.. aku x kisah tak nak kawan ke nak meng island kan aku ke.. but if you play hard.. i'll be harder than dat.. :D if you play smart i'll respect.. hahhaha


merapu tak sudah...

ntah akan upload ke tidak aku nye entri kali ni..

~upload je la.. hak aku kan.. hehehhe


Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...