mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Tuesday, September 21, 2010

oh senak ok..


huhuu.. ades.. cemana nih... lama lagi nak tempuh hari ni.. muahahha...
ni semua gara2 nak comel.. heheheh
ingatkan ku ni muat dengan baju kurung adik yang dia kata tak muat nak pakai sebab BESAR..
maka aku ngan rela hati kata.. ok along amik la gitu.. sebab aku ni kan besarrr... hehhe
pagi tadi pakai ok lagi..
bila dah bekpes.. ha.. amik ko terkemut2 aku jalan.. hahaha ngan wedges nye..
maka akan terjadi la sepanjang hari ni aku duduk tegak je buat kerja.. terbaikkkk!!!


sumber: pokcik google..

oh aku tak la secomel ahkak rcw ni.. hehehhe dan juga bukan seketat baju dia ok... tapi..
menuju ke arah itew.. hahahah nak pasang badan la ni.. tapi bukan niat nak tunjuk ke orang taw..
untuk encik suami tercinta aja.. ahaks... tade la dia asik nak tgk cite ahkak rcw ni je.. hehhehe

agak2 nye mia pelik tak kalo mama dia howt mcm rcw ni...



Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...