mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Tuesday, October 12, 2010

adoyai.. bahana gelojoh..


ahahha.. semalam aku dipaksa ot..

eh keje gomen kene ot gak ke? kene.. hehhe ni sebab nak selesaikan

masalah2 tahun2 sebelum aku lahir lagik.. mak oii berkulatnye geran.. ahahah

no tu bukan kisah aku.. heheh .. pastu dalam 645 aku bekejar la balik..

oh kene singgah umah 'adik beradik' lagi nak anta koyok kaki..

tak sempat nak borak lama sbb

nak jumpa mia n LAPA.. muahahha

smpai umah.. aku tengok mia tido.. hmm takpe la mandi siap2 n rushing terus la bukak tudung

saji.. wahhh bnyak nye lauk ikan.. hehehhe

amik nasi buh kuah buh ikan(aku tak tau apa nama ikan)

Bismillah.. n ngap.. 2 suap ok.. 5 suap huk huk..

dem.. br aku prasan ikan tu banyak tulang halus2..

adoyai dah tercangak seketul kat dalam tekak aku..

terus semangat nak makan hilang.. hehhehe cuba menelan beberapa ketul bebola nasi masih

tak jalan juga.. dan sehingga pagi ni.. huwargh.. tekak aku masih bersangkut tulang ikan...

ader petua? huhuh jenuh korek tekak ni..



Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...