mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Monday, October 18, 2010

selamat 2 tahun..!!!


hmm kejap je dah ulangtahun ke 2 pernikahan kami.. oh bila tgk balik gambar.. sungguh kecil badan ku.. hahahhaha...

abg, terima kasih kerana sudi menemani sy dan menyinari hidup sy dan membimbing saya..
hadiah terindah adalah anak kita dan kita hidup bahagia semoga kegembiraan dan kebahagian berkekalan hingga akhir hayat dan di rahmati Allah..

takde hadiah kerana takdeposen.. hahahhaha.. mungkin boleh claim pada tarikh akan diberitahu kelak.. hehhehe sekali ngan hadiah besday ok.. hhehehhe

tak nak tulis panjang2 nanti emo.. heheheh saya sayang awak.. sy tau awak pun sayang saya..


yeay.. dah 2 tahun mama ngan meme kawen.. hehehhe.. mia dah dua tahun boleh bagi adik? hahahahhaha



Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

9 comments:

~ayu.oyie.yuna~ said...

wahwah..hepi aniversary ye..
mia dah mintak adik 2..bila lag..hehe ;)

*diera* said...

hehehhe tq tq.. dia mintak bila dah 2 tahun nanti.. heheh sekarang bg reminder je.. hehehhe..

Nia said...

awww..sweetnya! dah 2 tahun ya? happy anniversary dear!

*diera* said...

tq nia.. yup baru 2 tahun.. hahah tapi dah banyak berbeza (tubuh badan ya) haahhahaha

::cikjuju::◕‿◕ said...

ohoiiiiiiiiiii....slmat ulng tahun!!!!

smoga berpnjgn sehingga akhir hayat...aminnnnn

dari saya
cik juju yg comel...

lalalal

*diera* said...

oh tq cik juju.. kamu terlambat sehari.. takpe sy megerti.. kerna kamu tak ikut ke masjid sewaktu sy nikah.. muahahhaha.. hr ni pada tahun lepas sy sedang tukar2 baju.. hahhaha

::cikjuju::◕‿◕ said...

hahahah...paham pon!!!!!cet!!huwaaaaa...

@yue said...

epi nebeseri...haha
nt saing la bg adik kt muadz ngn mia..wakakak

*diera* said...

hmm.. hahha hujung2 tahun depan ka kita pulun ha.. hahhahha.. nanti leh g check up sesama.. boleh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...