mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Wednesday, November 3, 2010

telefon rosak... bawak kondom???

aku g kursus sebenarnya dua hari ni.. heheheh korang mesti pernah main permainan tel rosak kan.. ala main pas2 mesej tu.. aku malu gila hr ni.. hahaha tapi gelak sampai nak putus urat pun ada gak.. aku jadi orang terakhir sekali.. so aku kene present la apa ayat yang aku dengar... hehehhe..



En Harun suami kepada Puan Harum, telah disuruh oleh majikan nya
bernama En Syahrum.. untuk membeli pokok bunga harum..
En Harun pergi ke Cameron Highland bersama rakan bernama Siti Jarum dan
membawa Kondom..???
Puan Harum ikut sebagai pemerhati..


tu yang ayat aku present kat depan.. malu gila dowh.. kene gelak sungguh2.. bukan salah aku.. dah tu aku dengar.. huhuhu.. nak tau apa ayat sebenarnya...


En Harun suami kepada Puan Harum, telah disuruh oleh majikan nya
bernama En Syahrum.. untuk membeli pokok bunga berbau harum..
En Harun pergi ke Cameron Highland bersama rakan sekerjanya bernama Siti Jarum dan pemandu bernama Wak Sundrom..
Puan Harum ikut sebagai penasihat..

huhuhu ni sume sebab orang grup aku gate2.. ngan ngada2.. duk buat lawak.. huhuhu..
tapi sebab kan tu.. grup aku menang grup terbaik n outstanding.. sebab paling menyerlah n asik gelak n tak tido..

tapi aku tetap malu...
ish ish ish

Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

4 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

kih3..

~ayu.oyie.yuna~ said...

salam..
patutla lama x nampak..hihi..
hahaha..lawakla..yg last la kesian..;)

Nia said...

bawak kondom? haha..siapa la yg mula tu agaknya..

Hamizah Binti Zulkifli said...

hahahaa...lawak r kak....
pak sundrom ngn kondom..mmg dekat2 la tu bunyinya..ahahaa....
sian akak...hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...