mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Friday, October 29, 2010

281010 damia seploh bulan


semalam.. genap lah sepuluh bulan anak dara saya ni..

hmm makin aktif, makin comel, hehehhe n juga kuat makan..
adoyai kekadang smpi tak perasan sbb dia ni suka jenis masuk lam mulut..
main amik je apa ada.. risau cek..
huhuhu tapi gigi masih belum ada.. hahahha

nak berjalan dah.. berjaya la jugak setapak dua tanpa pegang..


kalo orang amik gamba kemain suka dia..
ni gamba semalam.. papa dia amik.. heehe papa dia lewat skit g keje semalam..
tengok la.. kemain dia..


hmm mesti atok ngan nenek dia kat kampung rindu kat dia kan..
tapi nak buat cemana, papa ader kelas esok.. mak lang juju pun xm..
takpe nanti raya aji kita coti lelama ye..
hehhe ha papa dah janji kan.. hhehehhe jangan mungkir yaaa..

ok lah.. semoga DAMIA ZULAIKHA bte AKMAL HISHAM akan membesar dengan comel segala segi.. bukan rupa je.. tapi perangai sekai ye sayang.. heheheh

mama: miaaa.. cat mana?

mia: ....................

mama: cat.. cat.. meeeoowwww..

mia: tet... " sambil amik patung kucing pasar malam n campak"

hehheheheehhe

Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

4 comments:

@yue said...

wakakaka...
ko siap kata 'kucen pasar mlm' lg..
nk beli satu lah tuk muadz...
wakakaka...

selamat seplph bulan mia..
makin cun tau..
rupa+budi bahasa+beriman (bleh auntie wat menantu)..

wahahahhaa!

~ayu.oyie.yuna~ said...

tomeiiinyee mia..;)

*diera* said...

kak ayu: mia tu takut gak kat kucing tu bila dia gerak2.. tapi bila natang tu diam dia tolak2 campak2.
hehehhe InsyaAllah

ayu: eh ader dua org nama ayu dua2 bangi..hahhaha..
tq ya... hehehhe

::cikjuju::◕‿◕ said...

happy bufday mia yg ke sepuloh bulan!!
nanti maklang kasi aishkim k..!!heh ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...