mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Wednesday, December 15, 2010

satu malam di Yati Ayam Percik Bangi

beberapa hari yang berlepasan atau lebih tepat pada minggu lepas.. heheh abi mia (abi?- mia panggil papa dia abi sekarang) balik kelas dalam kul 9++.. terus ajak kami ke yati ayam percik yang kat bangi tu.. huhuhu dah berapa hari dia sebut2.. baru la dapat nak pegi.. hehehhe

gamba hasil google ye.. hp tak berapa power nak amik gamba malam2..

sebenarnya mia dah tido masa tu.. tapi as usual.. bawak juga.. huhuhu mana bule tinggal.. heheh bukan nye jauh pun.. hehehhe dekat je.. lagipun hanya xtiviti makan2 kan harus la bawak..
mia bila tahu je masuk kete.. amboi hilang ngantuk.. teruja dia naik kete yang tak berapa lama je dah sampai.. hehehhe tak sampai 5 min pun dr rumah.. heheheh -tapi jalan kaki kompom sok pagi la baru sampai kan.. hehhehe layan kan gamba ni ye..

sesi order makanan..
abi: mia nak makan apa...
mia: apa2 je la pa...
abi: ok
mia: alamak abi.. mia x nak nasi kerabu.. nak chiken.. dah salah la.. boleh tukar?
mia: oh sedap jugak nasi kerabu.. tapi chiken dia lagi sedap..

hahhaha dialog hanya rekaan semata2.. ofkos la mia lum pandai cakap mcm tu kan.. hehehhe
gamba makanan? lupa nak snap la.. hehhe
tapi bagi aku .. ayam percik dia ok.. hehhe cuma manis la kuahnya.. ye la dr kelantan sy kan anak negeri.. ofkos suka yang pedas.. tapi yang terbaik.. adalah kopok lekor.. cucah dia i loike...
ish rasa nak singgah balik keje karang beli kopok leko je.. bole?

tu je lah.. hehehhe daaaa...

Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

4 comments:

::cikjuju::◕‿◕ said...

makan aje kejenyer....adoiii

*diera* said...

jales ha.. hehehheh ala apa lagi la xtiviti pon.. nak masak tak pandai.. heheheh..

~ayu.oyie.yuna~ said...

Hai D (",)
Penah g situ sekali, walaupun i kelate, x suka jugak kuah perciknye yg manis 2..
nak pedas g Wong Solo, situ2 jugak..haha..

(psst..klu tserempak kat bangi, kat pkns ke,warta ke, restoran ke mana2 je la, tegur2 la..klu i tegur jgn wat x kenal plak tau.. maklumla kita sekampung kt bangi ni..hehe)

*diera* said...

ayu.. kalo tersempak kat mana2.. tegur je.. hahha sy ni pesen jalan menonong.. hahaha sebab rabun.. muahhaa.. sila jgn segan silu ya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...