mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Friday, December 3, 2010

Tutorial nak dapatkan anak

memula.. tajuk.. tak boleh blah.. muahahha.. sapa lah aku nak bagi tutorial.. hahahhaha
anak baru sorang.. hehehhhe... ceritanye cam ni..
tadi masa kul 1-2 kan warga gomen leh bukak mukabuku.. maka terpopup la msg member aku zaman skull dulu.. owh dah nak kawin rupanya..
kira menjemput la tu.. hehehhee...

pastu siap tanya.. kalo nak dapat anak lelaki makan po (apa)? hehhehehe
sebelum tu dia ada tanya aku bila nak menambah.. hahah aku jawab sekarang tgh mode stanby..
jaga makanan n bla2..bla...

korang ader tips nak dapatkan anak lelaki / perempuan? heheheh tahu tu ALLAH punya kuasa.. tapi kita berusaha.. kannn...

Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

5 comments:

~ayu.oyie.yuna~ said...

salam D..
haha..tajuk mmg x bole blah..berdesupp ai datang sini nak baca tutorial 2 tau..hahaha..
manala tau ada ilmu baru ke..kikiki ;)

IHSAN KHAIRIR said...

laki ke ppn bergantung kpd suami punya sumbangan genetik... so tipsnya utk suami lah kalau ada pun kan?

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

ceh ..gua pun terbaca gak..mekasih la

*diera* said...

heheeheh
sowi yaaa.. ayu tgh carik ilmu eh.. hehhehe nanti kita share ye..

ihsan: eh awak pun ade.. hehehhe wahh tq singah dah ok ke hr tu dengar warded..

brutalsolo.
ahahah ader la jugak awak nak singgah ye.. aish tengah kumpul maklumat la tu..

IHSAN KHAIRIR said...

dah seminggu kluar ward... tapi kaki masih berbalut fibreglass. kena pakai topang atau kerusi roda kalau nak berjalan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...