mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Thursday, March 3, 2011

Promosi 2011



jimat gila.. hehhehe moh hubungi saya..

ym: diera_n@yahoo.com
gtalk: deradcl@gmail.com
sms: 0193333806

ader berani ?

apa anda dapat? jadi ahli dcl.. moh jadi ahli keluarga e-bidadari.com binti kedai-e.net

Apakah kelebihan menyertai KEDAI-E.NET sebagai ahli DCL dan bernaung di bawah payung Kedai-E?

1) Sebaik sahaja anda menyertai kami, anda akan menerima update mengenai apa jua perkembangan DCL dari Kedai-E secara online dan mailing list kami mydcl@yahoogroups.com This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it , jauh lebih pantas daripada pesaing-pesaing kami. Kami juga berkongsi masalah dan pengalaman dengan usahawan-usahawan lain dalam mailing list kami.

2) Nama, contact no dan alamat anda akan tersenarai dalam semua iklan Kedai-E samaada melalui iklan-iklan di internet, laman web atau media iklan yang lain. Pelanggan yang berhampiran dengan kawasan anda pasti akan menghubungi anda terus untuk mendapatkan produk.

3) Kami menyediakan Laman Web Cawangan Kedai-E atau kedai internet seperti ini secara percuma dan subsidi untuk kumpulan usahawan DCL Kedai-E yang berminat. Syarat pemberian laman web cawangan, dalam kumpulan 5 org dan wajib hadir kursus pemantapan produk dan perniagaan internet di kedai-e secara percuma. Memiliki kedai internet tetapi tiada pengetahuan untuk menguruskan selok belok perniagaan ini ibarat ada kereta tetapi kita tak tahu memandu kereta. Kami akan ajar bagaimana untuk menguruskan sebuah kedai internet dalam seminar secara percuma.

4) Kami memberi khidmat nasihat dan seminar yang berkaitan dengan perniagaan internet secara PERCUMA kepada usahawan DCL Kedai-E.

5) Kami bersedia 'turun padang' bagi membantu usahawan DCL Kedai-E yang berminat untuk mengadakan sessi 'homeparty' dan ceramah.

6) Anda boleh berchatting dengan perunding kedai-e secara online lebih pantas berbanding pesaing kita dan dapat memberikan perkhidmatan terbaik kepada prospek dan pelanggan.


Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...