mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Thursday, March 17, 2011

terkejut hampir langgar devider


huwaaa... selaku orang tak pernah tgk hot air balloon dan juga selaku org datang lambat kerja hari ni.. harus lah aku drive sedikit laju... (ye lahh dah pukul 8 lebih tak smpi lagik kenn).. masa nak masuk simpang opis.. aku terpandang kat sebelah depan opis.. .. mak ko.. terkejutttt haku.. n sikit lagi dah nak naik devider...
ni haaa.. belon yang aku nampak..




dengan keadaan pagi tadi ala2 mendung.. pastu nampak ni.. adeh macam resaksa pun ader.. hahahhahaa... dah la memang tgh mengelamun waktu drive.. so kesimpulan nya,, memandu lah hati2..
eh.. jom ke pesta belon panas ni..


tengokk ader belon doremonn.. heheh comel kan.. harus la tak makan tengah hari.. nak pegi tengok belonnnnnn...

eh info leh masuk nii..

Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

1 comment:

masaidaz said...

eeeee syiokknyeee nengok belon tu...klu ade kt sni msti best kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...