mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Wednesday, May 25, 2011

ngeee marah dan masak

rerupanya amat mencabar duk umah berdua ngan anak ye.. hahhaha baru la ku tahu.. mana nak basuh baju..mana nak masak.. mana nak itu..mana nak ini.. huhuhu.. adoi.. nak ber.. pun leh tahan hajat..hahahha..

bila masuk umah baru n kebetulan mc plak 3 hari.. huhuh cuba lah amik feel.. huhuh lasak jugak anak dara ku ini.. tapi penakut plak kalo kita tinggalkan sowang2. hehhehe dan tv plak takat ni boleh tengok dvd n cd je.. astro lum pasang.. ha lagi la limited.. ..

ni tadi dia dah rosak kan dvd player.. hadoii.. menung jap mami dibuatnya.. angin naik kepala.. pap pap tangan kene belasah.. hahahhaha nangis 2 saat pastu tanya kita balik.. amiii.. akit ke?
eh tak sakit ke kene pukul nak oii..

ha tu dah terlentang tido..

Linkp/s baju tiger comel tu beli kat kedai ni.. huhuhh

haaa cabut la masak bila dia dah tido..hakikatnya dah masak satu lauk ngan mia tadi.. tapi sebab rasa kesian kat mia.. masak la spageti .. hahahha nah sepinggan je nak.. kalo sedap mami buat lagi k.. mami baru blajau masak..


spageti ayam nugget..hahhaha

yang n plak masak udang ngan mia.. siang udang pun mia tolong tadi.. adoi..dia leh wat main udang tu jalan2 kat atas lantaii.. terpaksa mop lagi..saje je kann..


udang goreng kunyit ..

dah la.. nak tunggu baju kering.. hahahha camni rupa nya para2 ibu .. respect kat uols tau.. tunjuk ajar ku sifuuu!!

Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

5 comments:

:|: TinTa Kibod :|: said...

baru kauuu tahuuuuuuuuuu!!!
tu agak2 sore soprano dh kua lum
hahahahha..

*diera* said...

ngeee.. lum jadik tarzan lagik..hahhaha adoyai.. agak2 kalo ke 4 tambahan tu mai la singgah umah..

:|: TinTa Kibod :|: said...

insya'allah...klu tingin nasi kukus tu mmg ke sana..sbb situ je cm setappp...
lg setap..bila...
kluorangkatrumah40tuyangmasaknasikukusayambelaberempah....wakakakkaka

*entri baru ww--Cuti Umum TAMBAH untuk HARI RAYA...

Sanaa M. said...

mcm sedap je udang goreng kunyit.

I am super hungry right now!
owhh nooo!

*diera* said...

kak ayu.. akak beli nasi kukus kat kedai ke gerai.. eh rasa cam dah tanya..hahhahaha sy suka gerai..akak..sy nak kukus kek pun fail ..apatahlagi nak buat nasikukusayamrempah..

sanaa.. super hungry? ala dah tinggal beberapa ekor je.. kalo tak leh tapaukan tuk esok.. hehehh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...