mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Tuesday, June 21, 2011

beli dan hias..

owh ini bukan edisi nak menunjuk banyak duit ye..
ni edisi nak buat peringatan..
abis la makcik kalo abi mia baca ni..
ahahahhaha

makcik kalo selak2 katelog, tak kisah la avon ke cosway ke,
mesti ader je benda berkenan.. dr sekecil2
berus gigi sehingga la sebesar
rak ntahapajadah.. ahahahha..

pastu tanda la nak beli itu nak beli ini nak yang itu dan itu dan itu.
tapi beli nye tak penah ikut katelog..
ahahahah
biasa la mak2 ayu mcm kita ni kan kak ayu..
hehehhe..

tapi pagi tadi rupanya hr tu haku telah menanda di katelog avon akak opis..
losen.. ahahhaha tetiba sampai satu beda bulat pink kaler atas meja..
dia kata.. ti...tu yang ko oder ari tu.. ko tanda lam katelog akak kan.. rm6..

ahahahhaa ye kak jap ni duit tima kasihhhhh....
ye aku tak sengaja conteng.. tapi sib baik wangi ok..
tapiii.. ader 2 losen sebelum ni aku beli dr awal masuk opis sehingga ke tarikh hari ni
almost 12 bulan aku disini tak abis lagi..

err abi mia. sy bukan membazir tau.. sy baya guna duit tabungan di opis.. ahahha
ala 6 inggit je.. bajet makan lunch tu.. ok la ari ni sy tak lunch.. ahahhahaha


tengokkk.. pas niii sy nak wangi2 jek .. ahahaha..
pastu nanti simpan je dalam drawer.. pastu semut makan.. eh smut makan natang ni ke?

hehehhe..
mesti jiran sebelah cakap.. ala beli wangi2 tak pakai.. hari2 bau minyak cap kapak juga..
OOOoooppss.. jgn buat spekulasi awal.. makcik guna minyak cap kapak
tuk mencairkan kahak ok..

ngeeee...


p/s: mesti abi ckp.. abih tu beg beli timbon2 tanak cita? ahahhahahaha

Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

5 comments:

[M.Y] said...

kamu ni bintan sangat melucukan betol laa.. hahhahah

ehh dcl ade jual set untuk bersalin dak? tengah survey² ni ;)

*diera* said...

aderrr set lepas bersalin..
www.e-bidadari.com amik set lepas bersalin..

chekna @ mama ziyad said...

hehehe.. sama la.. losyen kat ofis ni, rasanya dah dekat setaun tak abis2 lagi....

:|: TinTa Kibod :|: said...

errr..
ahkak guna losen longkang je ahdik!

ahahahha

*diera* said...

losen longkang tu apa? ke buh losen kat 'longkang' awwww..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...