mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Tuesday, July 12, 2011

korang tengok CHUCK tak?

huhuh .. cerita fav saya dari season satu sampai la ni.. baru season 3.
kenapa suka? hmm tade la hensem  sangat ..suwet tu ada..
ermm.. ramai aku cakap suwet kan .. abimia pon suwet tau.
apakah erti kata hensem dalam hidupku adalah suwet.. hahhaahha
huhuhu..ntah napa aku suka cerita ni.. agaknye tak terlalu heavy dan tak terlalu light..


oh ye.. cerita ni serius+kelaka+romantic... eh romantik ke.. lantak ar nak layan karat..
jap.. depa bedua ni.. chuck n morgan bukan pasangan romantic ok.
ni BFF chuck.. nama dia morgan..
aku selalu gelak sorang2..iyalah tgk sorang2..mia tak paham. bila kala morgan selalu ditimpa masalah
dia tanya chuck..
pastu chuck akan cakap bagi aku tak kene langsung apa dengan masalah morgan.. sebab biasanya chuck pun tgh dalam mision or dalam masalah..
tapi morgan ni akan gunapakai jugak apa chuck ckp tadi..
hahhaha.. korang tak paham? lantak ar.. ahahha aku paham..
dalam cite mesti ader awek.. hahha comelkan.. nak letak gamba hot dan seksa  
rasa tak seswai.. aahah lagi2 i kat opis ni..
kang tebeliak plak mata orang umah belakang kiri kanan..

nama dia sarah.. dia spy.. heheh aku suka dr first time jumpa chuck..
hahaha chuck tak sangka yang ninja dia lawan tu perempuan..
hehehhe
meke ni nak kata becinta tak jugak..
ntah la.. komplikated..
err by the way.. waist nipper yang dia pakai dalam gamba tu nampak menarik,,
err nak satu. mesti i kelihatan kempis ramping kalo pakai tu kan.. ahahhaha

hmm wat masa2 bz ni i rasa akan tulis pasal rebiu cerita yang i suka jek. ahahha apadulik..nikan belog i..
ngeeee.. daaa..

Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...