mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Sunday, July 3, 2011

sepetang di taman tasik cempaka..

petang sabtu hari tu.. keluar kejap niat awalan adalah nak pergi basuh kereta.. heheh tapi mcm biasa... pastu ada halangan.. salah satu halangan adalah, kami membawa mia bergembiraaaa..

heheheh seronok budak ni dapat lepas berjalan2 dan berlari2.. huhuh nanti mami amik kasut jog kat umah atuk ye.. kamu sekarang lari laju.. huhuhu kuyak sudah sandel ami sebab terpeleot masa kejar kamu...

huhuh jom layanzzz.. errr.. tak tahu plak tasik cempaka belah pkns ni cantik gakss.. ramai orang riadah.. huhuhu main badminton.. mia pun pandai tgk org main badminton dia ckp.. ami bamintonnnn.. hahhaah cumel kamu sayang!!..




sungguh kan saya cakap, dia lariiiii dan lariii dan lariii... rasa kasihan pun ada gak.. sbb mcm dia seronok sangat lari tu.. awak boring ye duk umah.. huhuhu sori sayang.. mami kerja, nak bawak awak hari2 pas balik kerja, tak mampu.. mami nak balik masak... huhuhu






heheheh jalan ala2 yb.. ahahah tak tau mana dia blaja.. BTW aku tak jalan tangan kat belakang ni ye.. hehheheheh...
ha.. mcm bercinta plak.. duk nyangkung tepi kolam.. huhuhu .. as usual.. gamba mami tade..

tu je.. TQVM..


Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

2 comments:

IHSAN KHAIRIR said...

mintak je maksu dia bawak jln2... :p

*diera* said...

heheheh dia manja gak ngan maksu dia kenkadang.. heheheh kalo time manja tu mami dia panggil pon bolayan.. ahahha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...