mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Monday, July 4, 2011

sepagi di tanjung sepat!! hasilnya saja..

huhuh pagi semalam seawal 7 pagi dah gerak ke tanjung sepat.. .. mata rabak ooo.. sebelum tu balik umah kul 3 pagi.. g clubbing.. eh silap.. g tgk Tanpomes.. hahhah jgn jeles ye cik pelangi... ahkak da tgk tanpomesss... ahahahhahah..

balik dr cite ikan.. huhu pegi ngan FIL, abg ipo n biras n en suami.. sebenarnya FIL boleh kata tiap minggu g sana.. JAUH tauuu.. ala2 balik melaka jauhnye.. huhuhuh dalam kete menten je mata kontrol dr lelap.. buruk benau plak kalo lelap depan FIL dan abg ipo.. ahahhaha..

huhuh sampai kat pasar tanjung sepat, hahah laju je FIL jalan.. tak ingat sakit kaki la tu.. orang situ dah kenal dia .. huhuh.. rege mURAHHHH.. dan paling penting SEGAR.. ikan baru naik...
huhuh ... pastu kami singgah nama apa tah tempat tu.. beli ketam plak.. last sekali singgah kat Pasar DENGKIL beli ikan apa tah.. ahahahha sunggu aku tak ingat nama ikan..

ni hasil tangkapan aku dan en suami..

ader ikan gruk2.. ikan *something* buih.. lupaaa laa.. padahal FIL da mcm buat tuisyen kat aku masa kat pasar tu.. ahahah sori abah.. sy lapaa tak leh ingat masa tuu..

*ikan mabung*, dan ikan *something*
ikan *something* buih bungkus kecik2 senang nak defrost.. oh ikan buih ni aku beli banyak..
2 kilo setengah .. baru rm10.. hahhha manisssss ooo.. goreng rangup2.. 2 minggu pun tak abis.. banyakkk

ikan pari dan kepala ikan jenahak ke? ntahh..

hasilnya.. peti ais penuh amat.. oh ye kerang aku tak amik gamba ..lupa.. ketam juga..
hehehhe beli ketam 10 ekor br rm9.. hehhehe
murahhh sangat murahhhh..

huhuhuhu sebelum pose rasa nak pegi lagi.. beli ikan tuk bulan pose plak kan.. hehehhe layannnn.. sapa nak kirim?




Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

5 comments:

Hamizah Binti Zulkifli said...

wah...bestnyer..!tanjung sepat kat banting tu ek?ngehehe...kalo cmtu nk g bli gk la..ehhe...umah family angkat de kt sne..ehhe..mse duk sne meriah btol mak ayh angkt jamu mkn seafood.ahaha...best3...=p

*diera* said...

ha.aaa meriah kann.. hehehhe.. harus pergi.. ikan segar..rege murah.. huhuh balik umah masak ikan manisss je.. hahhaha..
terpaksa lupakan ayam selagi peti ais tade kosong.. muahahahhaha

Hamizah Binti Zulkifli said...

hahaa....tu la..hehe..best3...

eLYies said...

bestnya dieraaaaa..lauk murah2..ketam 10 ekor rm9?? giler murah!!!..tp nak pi sane..jauh!!

*diera* said...

ha.a elyis murahhh tu la jauhh.. sib baik bukan saya yang drive.hehehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...