mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Thursday, December 1, 2011

apa kau mahu?

owh bukan isu semasa yg sedang berlaku di opis..

lately ni ader beberapa kali aku dengar radio.. biasa la radio kan buat prank call.. ader la few time aku dengar pempuan ni konon nak tahu adakah bf/tunang/suami dia bebetul sayang kat dia.. mesti nak cari isu konon2 nak menghangin kan mereka..

contoh ..

dj: elo.. awak seman bin sudin ka?
seman: iya saya..
dj: weh, baik ko lupakan je sinah bt sedap tu.. aku ni boipren dia..
seman: pehal plak? aku tunang dia.. nak kawen dalam 2 minggu lagi... ko sapa? apasal kaco aku
dj: aku la boipren dia.. aku tahu tahi lalat dia kat ketiak.. ko tahu? (saja bakar line)
seman: tuutt.. tuut,,(letak tepon)

tugas dj pasti dia nak buat sesuatu yang outstanding sebab nak naik kan radio.. dia rugi pe kalo korang putus pun.. yg aku tak paham hat pempuan ni.. pastu br la nak gelabah laki tu tak layan tepon.. tak hangkat tepon..
paling best putus terus..

terkejar2 la nak call balik radio mintak tolong dj bg tahu hal sebenar.. ape hal? sendiri bangang! 
bagi aku kalo ko sendiri yg cr isu nak kene lempang so harus la kene lempang! ok enough said..


p/s: kalo sendiri cari isu nak kene marah, datang la lambat g keje! -demn!!

Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

6 comments:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

ish..ish..tak patutlah buat macam tu..padanlah kalau lelaki tu nak putus..^^

:|: TinTa Kibod :|: said...

motip?
ISU ni ISU..

*diera* said...

@lily.. tu la pasal.. huhu tak tahu apa nak dipikirkan oleh orang zaman sekarang..

@kak ayu motip? sengal sesendal pintu! wahahahha

Aminuddin Ishak (NYET) said...

gosip gosip gosip...
xbaiklh. :P

*diera* said...

@amin.. bukan gosip daa. hehhe muak da dengar kat radio kesah gini.. err gosip opis kee ahahha tu telan dalam hati jaa

Aminuddin Ishak (NYET) said...

ttup radio tuuuuu...
syyyyyhhhhhh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...