mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Wednesday, December 7, 2011

Jadual Pembayaran Gaji 2012

salam.. walau masih menanti, pekeliling berkenaan gaji+pencen yang tak muncul2.. pagi ni member opis inform tarikh gaji untuk tahun 2012 dah ke luar di web Akauntan Negara.. bila ahkak tengok.. fuuuuhhh... korang tgk la ade yang gaji seawal 6hb... dasat2.. mesti pingsan nanti nak tunggu gaji next month..

hahahaaa... ye la ader orang boleh kawal perbelanjaan bagus la.. tapi selaku manusia biasa yng SELALU terbabas.. hari gaji lah sy tunggu...

moga tahun depan, sy akan lebih pandai uruskan kewangan saya..



p/s: kagum bila ader orang tak perasan hari gaji dah tiba.. mentor-menti.. sila beri tujuk ajar..

Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

5 comments:

Aminuddin Ishak (NYET) said...

haha!! tiru2 ade sama dlm blog!!

*diera* said...

hahaah tq ya info.. heheheh

:|: TinTa Kibod :|: said...

tak perasan sbb dorang tak usik pn duit gaji tu...ada pendapatan lain..

*diera* said...

huhuh kak ayu.. atau mungkin gaji besar melambung tapi tak banyak komitmen.. heheheh.. :D Syukur ALhamdullilahh untuk mereka..

hamzah ian said...

hehe.. tak keje lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...