mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Thursday, December 8, 2011

dah senteng!


yeay dah potong rambut depan.. hahahah.. mami nak potong dia nangis2.. serah pada kak pipin ngan atuk nor.. hasilnye.. mia tak nangis tapi senteng suda.. ahahhaa.. memula nampak dia semalam dah gelak2 sorang2 aku.. takpe.. rambut kan bole panjang balik... nampak dia pun cam selesa tade la asik gosok2 mata sebab rambut cucuk mata.. Alhamdullilah..


semalam masa drive balik umah , mia borak ngan mummy..(selalu balik kerja biasa aku tanya dia nak makan apa malam nanti)

mia: mami, tak nak nashi.. tak nak meee..
mami: jagung?
mia: tak nakk.. saye kenyang.. (tepuk2 perut)
mami: ok.. (selamattt tak yah masak) 
mia: mami... mia gumukkkk....
mami: ha? hahhahahahhaha

dah pandai nak jaga badan eh,, hahahha adoii sayang, masa mami baya kamu, mami belasahh je makan... tengok hasil sekarang kan comel.. gebu... hehhehehe .. takpe sayang janji sihat :D



pastu sekarang nampak dia mcm nak melawa.. mami punya cekak dia amik buat tiara.. kamu la penghibur hati mami..



bangun pagi tadi, dia sibuk tanya, tudung mia? tudung mia.. ha.. hari ni pakai tudung gi umah atuk.. hhehhe esok pasar malam kita beli tudung lagi k..
Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

2 comments:

:|: TinTa Kibod :|: said...

tang komplen gumuk tu..
mmg cam mami dia...
*senteng kain dan pecut larikkkk

*diera* said...

hahahhaha.. ahahhaha... mami pun senteng kain pecut kejar.. eh kita jogging la kak!! wahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...