mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Thursday, December 18, 2008

gumbira sangat2

hahhaha.. orang len yang pregnant aku plak yang pening loya2.. hehehhe
tahniah for my dearest sista.. huhuh br tau dia dah preggy 7minggu.. huwarghhh.. agak gembira+agak jales+huhuh n bersyukurr.. hehhehehe

aku ni ramai orang kiri kanan dah sibuk2 bercerita+ bergossip mengatakan aku ni 'berisi' hahahha memang berisi pun tapi lemak.. hehehhe.. aku amin kan aja apa yang dorang ckp tu.. sbb kata2 mereka itu adalah doa.. tapi betull.. aku skrg kuat makan.. hahhaha sbb tu la berisi.. ader sekali pakcik unit sebelah tegur.. aiii intan makan mcm 2 orang makan.. hehhehe aminnnnn aku jerit.. hehehhe

terasa kegembiraan rakan ku yang sedang merandung itew.. ku dapat rasakan keceriaan nya.. semoga dia berbahagia dan tabah menempuhi alam merandung.. good luck sis.. hope u'll be fine n may God bless u n ur baby.. huhuhuu

semoga akan datang turn guer plak.. AMINNNNN..
Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...