mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Friday, October 1, 2010

aaaaachooo....





semalam balik kerja tgk mia ok je.. tapi dia asik garu2 hidung.. pastu dengar...
Achoooo.. oh dia bersin.. comel hokey.. eh apemenda yang meleleh tu..
selsema rupanya.. huhuhu tanya maid dia kata dr tadi asik achoo achoo si mia nih..

oh anak mama selsema.. huhuh bagi minum susu bagai pastu bagi la makan ubat..
hehehe sekarang dia da tak ngelat nak makan ubat.. dia ingat tu ribena kot.. hahhaha
kemain suka plak makan ubat dia..

pastu pagi ni.. dia masih achoo n selsema..
pastu badan dia panas skit.. aiseh..
huhuh mama kene kerja sayang.. huhuh
tinggal lah dulu ye.. mama dah kasi makan ubat.. nanti tgh hari mama balik ye..
huhuhu

demam2 pun aktiv nak berjalan.. abis la satu rumah dia pusing2 ngan kereta tolak atok dia belikan tu.. siap nyanyi 2 lagi.. pastu achoo.. hehehhe
comel betull

agaknye demam sebab nak pandai berjalan kot..

oh ye.. gambar2 tersebut adalah gambar lama..
tade gambar terkini.. hahahhaha






Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

2 comments:

@yue said...

ceceme yeeee....
pasni bg syrup multivitamin ye...
muadz menjak bg multivitamin tu jarang dh ceceme...tp tgk time nk ceceme je tau...klu dh elok x yah mamam...hihi...

*diera* said...

alaa. bg la info lengkap.. hehhe kat mana nak boli? brand apa.. hehhehe
cek tak tau.. hehehehhe

syrup tu mak dia leh minum sekali tak? huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...