mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Thursday, October 14, 2010

kembali merdu- doa tercekik tulang

Alhamdullilah.. huhu tak payah jumpa pakar ok.. huhu
hakikatnye dah ader app. ngan doktor esok...

ni ha doa.. baca je.. sebenarnya malam tadi MIL dah kasi .. masa tu aku tgh basuh pinggan mangkuk.. lambat skit pikapye.. huhuhu
tak sempat tangkap tetiba dia dah naik atas tido..

heheh pagi ni akak opis kasi pinjam buku doa Dato Harun Din tu..
aku amalkan la...
takder la bila baca terus ilang.. hahhaha..
tu drama tv je ..

aku sedar pon br niha.. g toilet nak tau keadaan tulang tu..
da tade.. hehehhe
sakit pun da kurang..

Alhamdullilah..


p/s dah tak pobia makan ikan.. hehehhehe





Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

3 comments:

@yue said...

try mkn ikn jos..tgk tecekik ke tak..hahaha!!

Nia said...

sakit kan kalau tercekik tulang ni. isk.

*diera* said...

kak ayu: huhuh akak g beli ikan jos, pastu masak siap2 saya makan.. muahahha.. eh kita boleh makan ikan jos ke?

nia: oh 4 hari kutanggung tau nia..
dia tak la mengganggu sangat tapi sangat tak selesa.. huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...