mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Friday, November 26, 2010

Benci ke CInta?

huh hari ni kerja banyak.. so aku dengar lagu guna headphone untuk lebih tumpuan.. tapi dengar lagu ni aku tak paham.. benci ke cinta? sapa paham? tolong jelaskan .. lagu Faizal Tahir.. dah 3 kali ulang masih aku tak paham.. hmm blur plak ari ni

Benarkanku tuk berbicara
bicara terus ke hatimu?..hatimu..
hati yang penuh rasa ragu
jangan terus pergi tanpa mendengar ku
begitu mudah untuk kau terus berlalu nanti dulu
berikanlah waktu untuk aku untuk kamu


ingatkah lagi waktu kau bersamaku
kaku aku melihat mu
lidah kelu sedangkan aku mahu kau tahu
aku cinta padamu, benci padamu, cinta padamu

ke tepi lihat ku berlalu
pasti itu yang terbaik untuk ku
tiada lagi mahu ku tahu
tentang hidup kamu tentang mati kamu
aku tahu engkau tahu apa yang mataku tahu
apa yang kau tunggu mahu aku buka pintu

ingatkah lagi waktu kau bersama ku
kaku aku melihat mu sedangkan aku mahu kau tahu
dengar kata ku aku cinta padamu
benci padamu cinta padamu

sakitnya aku membenci kamu
sakit lagi mencintaimu
dan aku pergi tapi kembali
benci aku mencintai dirimu
ku benci?. kamu?
aku cinta?.kamu?

ingatkah lagi waktu kau bersama ku
kaku aku melihat mu
sedangkan aku mahu kau tahu
dengar kata ku
aku cinta padamu
benci padamu
padamu?..

ingatkah lagi waktu kau bersamaku
kaku aku melihat mu
lidah kelu sedangkan aku mahu kau tahu
aku cinta padamu
aku benci padamu
aku cinta aku benci
padamu

ingatkah lagi waktu kau bersama ku
dengar kata ku
aku cinta padamu
aku benci padamu
aku cinta aku benci


Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

4 comments:

~ayu.oyie.yuna~ said...

salam~
hakhak..awk suke konfius2 tau..skrg sy pun ikut konfius skali..kikiki....

**cantek header baru ;)

*diera* said...

hahhaha betul la ayu.. sy tak paham la lagu tu.. hehhe awak t ade penjelasan ke? hehehhe

header owh adik sy buat.. sy tepek je.. anyway tq ya

Nia said...

hisyk,..entah2 si Faizal Tahir pun tak paham ape dia nyanyi ni..haha..pening kan.

p/s: header baru sgt gorjes!

~ayu.oyie.yuna~ said...

salam
hai fren..lama x update..huhu..
kutunggu2 n3 terbaru..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...