mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Tuesday, November 16, 2010

saya beli rita rudaini...!!!

oh.. jgn tak tahu semalam berlaku insiden yang pelik.. muahhaha.. aku beli rita rudaini ko..
jgn tak tahu.. adoi..

lokasi: farmasi warta

aku pusing2 mencari 'produk' yang sesungguhnya aku ingat bentuk nye tetapi sekali lagi gagal nak ingat nama produk tu.. huhuhu..

salesgirl: akak cari apa? -- ceceece lemah gemalai sekali..

aku: hmmm sy.. nak beli pencuci muka.. mmmm

salesgirl: jenama apa? nivea? garnier?

aku: hmm.. tak ingat nama dia.. kawan saya suruh ni..(cover terbaik masa ni -smbil pura2 tekan hp cari pesanan)

salesgirl: ok... warna apa botol dia?

aku: ohh dah ingat.. rita rudaini.. sy nak rita rudaini.. (dengan penuh yakin)

salesgirl: erk.. oooo Safi Rania GOLD ye? (muka dah sinis)

aku: hmmm ye ye.. (dah agak segan)

salesgirl: this way kak..

adoi aii.. huhuh ada ka patut aku nak beli mak orang.. huhuh bini orang.. nak buat apa tu.. tahu la dia cun.. huhuhu... ntah la.. napa la aku tak ingat nama natang tu.. asik je fail bila di tempat awam.. ish..ish..

oh pasal safi rania tadi.. bukan KAWAN sy punya tau... hehehhe tapi SAYA yang punya..
hahaha.. biarla nak kata apa.. ai nak cegah sebelum banyak kedut2 di muka.. hehhehe..
ala.. bak kata suami semalam.. muka cantik hati mau baik... ---oh sentap kejap... hehehhe
InsyaAllah sy akan cuba buang segala prasangka yang selalu bermain2 di hati saya...



malam tadi..

aku: abg... syg ader azam baru..

en suami: apa dia??

aku: tak mau marah2 dah.. nanti muka kedut..

en suami: yeeeee lahhh tuuuuu.....

aku: ish tak nak percaya plak... tu la awak.. bla .. bla.. bla... (dah marah.. ilang azam tadi)

p/s: korang pakai pencuci muka apa ek?

Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

4 comments:

::cikjuju::◕‿◕ said...

wakakaka...kakak ku biol..heh

cik saba said...

sy pkai pncuci muke puteri rembulan..:)

Nia said...

saya pakai nutri metics. hehe..

noor said...

hihihii...rita rudaini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...