mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Monday, January 24, 2011

lisa surihani dan saya..

sangat comel kan.. heheh kalo dia bertudung..

mana nak beli inner warna warni macam tu?

owh tapi ape kene mengena antara Lisa ngan saya? hehhee klue? tudung ekspress.. lallalala muahahha gelak guleng2 sorang2.. hanya ENCIK SUAMI YANG TAHU...

p/s : gambar sumber gugle ok...


Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

4 comments:

~ayu.oyie.yuna~ said...

Hai D ;)
inner warna warni?mana?

*diera* said...

ayue.. yang mcm si lisa tu pakai kaler kuning kan.. kita pun nak beli warna ijau..biru.. hehehehhe
selalu nampak putih itam cekelat je..

Nia said...

dulu pernah pakai anak tudung mcm Lisa tu, tapi ada kawan kata mcm minah I*o*n!..cit..

Baby&Me Shopping Style Contest
utk anak 5 thn ke bwh

@yue said...

uit ni pe cite pstu rahasia2 ni..adeh...

a'a la tatau gk mna nk bli inner cmtu..cm shirt je tgk sbb tebal...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...