mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Thursday, February 10, 2011

rajin kah?

semalam.. waktu mama mia tengah busy layan citer lost yang betul2 lost tu.. mia tetiba menghilangkan diri.. hehhehe mama mia buat tak tahu je la.. ingat kan dia masuk ke bilik kak pipin..(maid) ..

tengah kerut2 muka cuba paham cite lost dengar suara dak kecik ni bebel2 kat dapo.. dalam hati.. 'hmm main fridge magnet la tu..'

pastu dengar keletung keletung.. bunyi ketuk kat lantai.. sudahh.. ingat kan jatuh.. berlari la tengok.. tapi pelik gak tak nangis pulak.. membebel lagi ade la..

rerupanya.. dia menyapu.. hahhaha gelak guling2 tgk dia menyapu sisa meruku yang betabur dia makan.. pandai plak amik penyapu kat celah2 tu..

yang tak tahan. mulut membebel2.. agaknye marah diri sendiri kot.. sebab buat sepah..
mama mia pun amik la kesempatan.. " ha.. kang susun selipar tu pulak.. awok yang sepah kan kan.. " hahhahha

moga2 kerajinan itu berkekalan sampai besa la ye sayang.. jgn jadi cam mama.. mama pemalehh.. hehehhehe




Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...