mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Tuesday, May 31, 2011

mukabuku.. owh ader statistic ..


tak sangka ader kajian ni.. huhuhu betul tak? yang mana satu anda.. huhuhuhu
aku paling nyampah bila buka pesbuk sentap .. maksud nye macam orang perli2 kita ke..
huhuh bab perli tu aku sentap.. bengang nok!! tapi ala kita ni pun kekadang tak sedar mulut tak de insuran gak.. ok la tu.. i kata u.. u kata i.. huhuhu

aku selalu cuba nak membuang hakikat membenci orang .. hahahha bila aku rasa bengang ngan orang tu .. ubat terbaik.. jgn buka mukabuku.. sebab kalo tak korang akan jadi stalker pastu sewel.. hahahhaha

choi.. teringat status cikgu sutini.. (ayat sebenar tak hengat tapi lebih kurang): kita jgn tgk sapa yang bagi nasihat.. tapi tengok pada nasihatnya..sbb semua orang ader keistimewaan masing2..

paham tak? hahahhaha pening eh.. g makan ubat..

Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

2 comments:

:|: TinTa Kibod :|: said...

tak pening..
sewel jek

ehehe

*diera* said...

sian ahkak aku sewel jadinya baca n3 haku.. hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...