mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Friday, June 24, 2011

manissss cik adik manisss

owhhhh rasanya banga tak terhingga ok terhadap kejayaan.. hahhaah terima kasih atas dorongan dari kak ayu dan cik pelangi.. huhuhu tak lupa juga buat mia yang sudi mintak kek tetiba n bebila dia mahu.. itu yang buat mami seronok nak membaka.. heheh kerna kamu mahu makan .. i'll do it.. tak lupa juga buat suami yang ader bagi peringtan.. udah2 la yang.. nanti bil api bnyk. heheh kita kongsi dua ye bil api.. hahhahaha.. terima kasih semua..

tak lupa yang perli dan kutuk kata sy kuat makan.. hahaha ok pe makan buat sendiri... hehehhe
yang bagi semangat, dan semua lah.. ahh poyo ok.. mcm la berjaya buat steam butter velvet cake.. muahahha.. baru je buat kek butter marble dah poyo..

ok jom layan picca.. sori gelap sebab sy tiada kesabaran nak suh kek tu posing2..

err loyang pun bengkang bengkok,, ni sebelum baka..

da siap baka.. tgk choc chips ku tabur da hilang.. rupanya dia akan turun bawah ye..

kek pososo upside down.. heheeh tak sabar nak potong.. oh ye sy suka kek panas2..

3 warna.. baby blue , pink n yellow.. heheh kene belaja lagi nak melayer ni..



ni gamba selingan.. akhirnya dapat gak macaron!... beli dr puan yusra.. heeheh geng lift balik umah ni.. heheheh br tahu ni rupanya dia.. errr tak makan lagi.. rasa nak makan dengan yang tersayang.. heheheh


comel kan!. harap kalo sy berminat ngan bende ni bole la sy belaja ngan puan yusra yeh.. hehehhe





Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

2 comments:

:|: TinTa Kibod :|: said...

tepok amai-amai...haha..

itu choc chip tidak mahu jatuh kalu..sila gaul dgn tepung dahulu yer..
itu layer marble buleh lg diperbaiki...

eh jap..ko wat kek marble ke pelangi ni?? hahahaha...

kipipap! *cm lain je bnyik eh..haha

*diera* said...

owhhh itu macam ka.. kene gaul tepung ya.. makcik ingat tabur atas cam lam tv tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...