mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Monday, June 27, 2011

splash splash

sungguh bermakna cuti hujung minggu kali ni.. hehehhe sebenarnya tiap2 minggu pun bermakna.. tapi minggu ni sy lebih seronok kerna sy tade perasaan marah2.. senyumm je.. ahahhaa... almaklum la saya ni cepat naik darah.. ahahahha

walaupun tak pergi bercuti ke tanahmerah tanahrata nasikandar tempatcoklat... ahahha bercuti @40 bersama ahli keluarga adalah terbaik.. yang penting sepanjang cuti ni asik dengar gelak tawa riuh rendah jerit seronok nangis kene buli DAMIA ZULAIKHA..

heheheh makin bijak.. makin lasak.. sume bende dia nak cuba.. nak rasa.. hehehhehe so salah satu aktiviti dia weekend hr tu.. mandi manda.. kolam belakang umah..

hadiah besday mia 6 bulan lalu.. hehehhe dr mak lang Izati..

ok isi air sendiri ye..

peserta terlibat..

not forget paksu menompang mandi pagi..

manja betul ngan paksu..

shampooo... huhuhu

syukurrr.. ader ruang belakang umah ..walau berkangkang kera tapi LUAS.. cukup tuk anak main.. -wat masa ni la.. ahahah

ok.. panjang tul rambut mia..

ha..cocok badan paksu tu.. seksi benau dia..

seronok sungguh.. sampai tak nak naik dah.. huhuhu


banyak lagi gamba tapi sebab banyak yang seksi nanti seksa nak tgk.. ahahhaa...

bab makan2 .. i tak larat nak tulis.. maklum la mak datang.. mcm tak keluar dr dapo.. lepas satu2 makanan keluar.. hehehhehehe mak oh mak..
abah plak demam.. hehehhe
pak ngah mia tak datang.. maka gambar dr hp mami je la..
mak lang juju adalah orang yang paling setia meneman mia kemana jua.. tq dear!

dan paling best.. masa tgk tv.. ader iklan tudung ariani.. tgh sale..
hubby kata.. ha tu yang .. sale.. meh sy banje awak..

waaa makcik lompat2 ok.. tapi masa tu pikiran waras..
nak belanja? tapi kita g kedai CK RAHIM je la.. banje rege tudung ariani kat CKR tu sy leh dapat berhelai2..
dan buktinya.. malam tadi da pegi br RM50.. makcik dah dapat 3 helai tudung LOOKLIKE mcm tu.. hehehhe beza tade tag mahal tu .. ok la..
SYUKURRR.. baki dia hubby kata bole beli tudung Raya..


hehehhe SAYAAAANGGGG kamu..
err tak beli tudung SAAyang juga.. ahahhahaha



Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

2 comments:

::cikjuju::◕‿◕ said...

hahahah..tang pusat ko tak hitam kan long..hahahahah...adek n mia nye suar mandi same wane biru!!!heheh...

*diera* said...

dah pusat dia hitam.. ahahhaahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...