mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Thursday, June 23, 2011

apa aku tak suka di muka buku

ahahah fenomena sangat la muka buku ni.. tapi mcm dah nak reda je.. hehehhe.. bnyk hate n love dari sana .. tapi ari ni aku nak tulis apa aku tak suka.. ahahah

1. sangat benci pada orang yang suka tag gamba bebukan..
huhuh sbb bukan semua orang mempunyai minat yang sama kan.. ko upload gamba tu ko simpan sengsorang atau tag sapa saja dalam gamba tu dah la.. ahahaha.. -- ni ader isu ngan aku dulu.. gaduh besar beb!

2. kaki super merungut..
normal la tu aku pun merungut.. tapi tiap status ko merungut je.. apa ko tak penah ada kehidupan yang menggebirakan ke? kasihan..

3. wall to wall msg..
ape ko tak tau guna msg ke? ni dapat lagi hat bercinta..

a to b : yang dah makan?
b to a: i tunggu u laling.. rindu
a to b: alaaa sweetnye
b to a: uuu komen la gamba baru i..
a to b: u sweet sayang
bla bla bla bla..

Oooii WTFish!! muntah darah mak tau.. nak remove org dekat ngan kita plak.. cemana tu?

4.suka buat grup pelik pastu tetiba kita dah ader grup tu..
ha ni lagi aku tak pahe.. dapat2 lagi grup yang pasal parti tupperware la, parti plastik, la parti besi la.. ko kutuk dia, dia tikam ko.. penuhh email makcik ngan notification tu la ini la..
apa la.. nak ajak kaki pon, ajak la sekepala.. huhuhuh

5.salah guna event..
oit tu bukan untuk ko paksa orang like picca ko la.. bukan untuk paksa orang baca blog bajet hot la.. bukan untuk mempoyo dan mengglemerkan diri.. adoiyaii..

6. anta msg ke member pastu REPLY ALL
ha.. borak sampai lebam! padahal nak tuju ke sorang je.. gi tekan reply All pe jadah..

aish banyak lagi ni.. malas nak taip bila aku pk .. sesenang aku je la tutup mukabuku ni.. ahahahhha boleh ke?



Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

2 comments:

:|: TinTa Kibod :|: said...

itu namanya..ko tu...retis dik!

tuju lagu bole? hahhahaa

*diera* said...

hahah sebenarnye saya yang banyak songeh kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...