mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Friday, June 17, 2011

tolong ajar saya..


huhuh pada yang berkenaan.. sy telah melakukan kek muffin ni.. masa bakar sangat la wahhhh cantikkk naikkk gebuuuu... pastu bila da sejuk dia penyet.. mcm belon abis angin..

pastu dia mcm melekit belah atas..

tapi rasa menten sedap.. ahahha perasan..

apakah salah oven.. errr sy bakar pada suhu 170 dan selama 15 min..

da cocok tak melekit.. hmmmm kenapa yaaa...




oh ilmu baru saya dapat.. dr pencubaan semalam.. sy dah tahu cara orang deko atas tart tu.. ahahha.. alaaa atas bluberi tart yang cantik2 tu ader lukisan lorek2 tu..
tunggu kulit tart dr akak gebu.. kita buat bluberi tart pula ye..

akak gebu.. jgn marah ye sy tak anta umah.. next edition sy janji sy anta.. ni kekah kat opis dulu.. ahahahhaa


Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

2 comments:

chekna @ mama ziyad said...

rajinnye buat muffin, saya lagi la xpandai.. makan je pandai...:)

*diera* said...

hye chekna. tq singgah.. alah sy buat yg premix je.. hehhehe tuang+ telor+minyak sonang.. tapi tu pun fail..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...