mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Wednesday, July 6, 2011

perkara yang buat mami rasa nak nangis!!..

wahai anakku.. Damia Zulaikaha.. kamu membesar dengan sangat cepat, bijak, cergas ..
tapi kamu sangat lasak.. sentiasa ada akal yang baru nak buat itu dan ini.. paling ami takut, kamu suka memanjat.. pantang ami tinggal kan sekejap..

kejap je dah ada atas meja makan, kejap je dah ada atas sofa.. mcm semalam, mami baru bangun nak pg tgk kain baju kat mesin basuh, mami toleh belakang kamu dah menjunam jatuh dr sofa? awat lagu tu?

mami manusia biasa sayang, huhu bukan superman.. hatta superwoman.. semua mami kene buat.. dari pagi kelam kabut ke atas ke bawah ..walau dah mandi tetap g opis dalam keadaan berpeluh2 tercungap2..

kamu pun suka main mainan kamu merata2.. mami tahu kamu tak paham lagi.. huhu tapi.. mami stress.. sana semut sini semut.. sana cawan, sini mangkuk, sana botol air, huhuhu..
mana dapur mami nak adjust, mana baju nak sidai, nak gosok, nak lipat,..

mami bukan ungkit, tapi mami just harap kerjasama.. mami ckp da tadi mami manusia biasa.. bangun awal sejam dr org lain dalam rumah tu, tido lambat, sama je ke opis buat kerja tuk dua orang plak, belari amik kamu plak.. main kejar2 ngan kamu, masak sambil dukung kamu..

maafkan mami kalo minggu ni mami banyak babab kamu.mami betul2 stress.. n kamu plak makin ngada2.. dah pandai request makan.. Alhamdullilah.. huhuhu semalam mami tanya nak makan apa.. kamu ckp nak makan shupp... sambil tunjuk almari belah atas..

owhh.. mami paham.. nak mushroom sup.. mami masak tu je la.. sbb semalam memang tade hati nak masak yang berat2.. kamu makan.. ya Ampun 3 mangkuk setengah.. huhuh nak kata lapa, masa mami amik semalam kamu br je sudah makan nasi.. hehehehe

ala kamu memang suka makan sup..takpe.. makan la sayang.. tapi pada saat2 akhir nak abis kan separuh lagi tu.. mami sakit pewut.. mami tinggal kan kamu dengan mangkuk sup tu..
n.. tgk la.. apa kamu buat?

mencuci muka dengan mushroom sup

cuci kaki plak..

ok masa ni iklan gatsby yang ade takuya kimura tu.. dia tiru..

celup2 tangan..

dan minum.. huwaaaaa..

sib baik masa ni mami sudah melepaskan hajat.. kalo tak mahu terbarai kat situ juga.. huhuhu

ntah la apa la lagu tu.. nampaknye minggu ni mami kene mop satu umah la jawabnya.. ye la sapa lagi nak buat, mami la kan kene buat.. huhuhu

ntah la mia.. mami rasa stress sangat ni.. huhuh mia banje mami g spa bole?
huhu mami nak urut satu badan.. head to toe.. huhu
mana la tahu pas ni mami lebih segar.. dan lebih bersemangat.. sekarang moral tengah betul2 down..

ni ye mia.. tgh ader promosi ni.. mia bayar je.. nanti mami pegi sendiri,, tanak anta pun tak pe.. huhuhu


ok lah sayang.. huhu please jangan noti2.. kalo tak esok pagi mami bungkus baju mia anta mia balik kampung dulu..biar mia kene rotan ngan atuk.. huhuh mia tak sayang mami kan.. huhuhuh



p/s: mami benci dengar orang kata mami suka bagi alasan.. but please be in my shoes for a week.. n u will know the true of my life.



Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

3 comments:

eLYies said...

ala..budak comey ni..buat masker 1 bdan dulu ke...pastu minum..hahaha...PETUA AWET MUDA...

Hamizah Binti Zulkifli said...

ahha..mia sgt nakal....tp super cute..!!ehhehe...love mia..! =)
confirm melepak kulit mia...masker dgn mushroom soup..haha....

:|: TinTa Kibod :|: said...

tambah...
melepak dan...kulit halus mulus..ahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...