mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Wednesday, August 10, 2011

sendu sedan bulan puasa

salam..

10 ramadhan sudah.. heheheh sume orang citer menu berbuka menu sahur.. tak lupa yang marah, merungut pasal  rege mahal kat param.. harga tak munasabah.. dan macam2 lagi.. sehingga ke hari ni aku masih berjaya menahan diri dr ke param..

kenapa? sebab aku tahu kalo aku pergi, akan beli selagi ada duit dalam purse.. hahhaha nafsu oiii nafsuu...
takat ni aku masak je.. menu? usah la cakap.. ayam percik, daging salai, ketam bakar, sume tade.. ahahhahaa..

yang ada, nugget, bihun bodo, lempeng, air kosong --err ni satu menu satu hari ja taw..
bukan apa.. aku masak beriya pun ..buka dengan mia jugak.. mia bukan nak makan sangat.. kul 8 kang mula la dia mintak mee..

aku plak da tak lalu nak makan mee..
heheheh tekak nak makan mcm2 tapi en suami balik kerja n kelas lambat.. aku pk kalo aku masak bersungguh bila dia balik nanti bukan dia nak makan pon.. simpan tuk sahur.. huhuh
tu la.. harap2 ni tahun terakhir aku kesunyian waktu berbuka.. moga Abi lekas abis belaja.. n dapat kerja dekat-dekat umah ke putrajaya ke..

tak kisah la mami kene terkocoh kacah balik masak, janji leh makan ngan abi ngan anak2.. ermmm anak2?
ye la mana la tahu tahun depan mia dapat adik.. ye tak..
nak dapat tahun ni tak sempat dah.. hehehhe masih proses mengeram.. hahahha rindu plak kawan2 kat tampin.. dorang yang aja , ayat mengeram tu.. muahahhaa

ok lah.. entri langsung tak kena tajuk..
cuba carik semangat untuk merajin berblog semula,,

selamat berbuka korang..
sempat lagi nak tempah almod coklat tart


Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...