mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Tuesday, October 4, 2011

setitik darah menyelamat kan nyawa..

tadi kat opis ader buat kempen derma darah...
huhuhu first time aku derma masa tahun 2007.. 
masa tu br masuk gomen..
hehehhe so sebab tahu tak sakit..cuma takut sikit je ngan jarum..
rela hati pergi sorang2.. heheheh tade geng pon.. 


ramai orangg.. huhuhu.. tak amik gamba sebab segan..
huhuh  tengok tu sesedap hati aku tulis date tahun 1983
terkejut nurse tu.. 
aku ade masalah sikit kalo masuk oktober mesti aku salah tulis tahun
sebab besday aku bulan oktober kan..
ahahhaha.. serius.. tiap tahun mesti ader je salah..

cuba tengok kat amoun.. tripple bag..
mak ai.. aku dah gabra dah.. abis la kurus aku kalo dia amik 3 beg..
ahahhaha..
tak pon.. hehehhe 1 bag biasa tu je.. hehehheh

so pergi lah derma darah..  tak sakit mana pon.. sakit lagi kalo jatuh tangga k..

Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...