mari memfollow.. kengkawan.. kalo sy tak follow balik let me know ehh..

senyumm

Promosi Keahlian 2011

Thursday, December 11, 2008

hadiah yang besarrr untuk ku.. sakitttt ooo

hmmm sepatutnya masuk kan entry ni semalam tp oleh kerana semalam terkene serangan mokcik asma.. huhuh tak pergi opis lah aku.. walau memang bercadang nak mc sebab.. huwarghh nak cite la ni... ari raya haji ari tu.. pas balik kole pilah n masa nak transit dr keta encik suami ke kereta abah ku... huhuhu mungkin kereta en suami tak mau melepas kan aku.. maka dia telah mengepit ku di pintunya.. huwarghhh jari terkepit... sakittt nyeeee....

mak oii.. berdenyut2 sakitnye.. tak terkata.. nak nangis pun tak boleh nak meraung pun tak boleh... memang buat ku terkesima selama hmpir seploh min.. hahhahaha memang sepanjang perjalanan balik dr kole pilah aku senyap je la.. hehhehehe en suami plak masa tu dah otw balik ke rumah ayah bonda nya.. huhuhu dia plak tak perasan kejadian itew berlaku.. huhu kasihan aku... ni lah hasilnya kebiruan di ibu jari tangan kanan okeyyyyy.. agak cacat... huhuhuh


abah suh p klinik cabut kuku.. aku nangis2 tak mau.. huhuhu ish2 tatkala inai masih merah di jari aku mendapat cop biru plakkk... pada ke esokan hari lagi dashat.. huhuhuh


hampir keseluruhan kuku dah biru.. haduiiiiii.... dah la tepaksa pegi opis sbb sume orang cuti.. huhu terel oo bawak kete sebelah tangan je.. sbb tgn sebelah lg kan dah cacat seketika.. berdenyuttt je sepanjang masa... hhuuhu msk opis dah la duk kaunter.. huhuh asal orang dtg bayar cukai mesti mcm ala-ala menjeling kesian+ jijik hadui.. tgn aku bersih laaaaa.... huhuhu terkepit pintu ajaaaa...

dengan batuk kong-kong aku plak yang tak berapa baik... huhu malam tu abah belikan ubat batuk baru... cap kelapa laut afrika.. sebelum tido aku makan la ubat batuk tu.. belakang.. aku kene mcm serangan encik asma.. batuk sampai muntah2 n paling tak tahan nafas berbunyi2.. selalu aku tgk dlm tv.. kali ni aku plak yang kene.. ya Allah betapa azabnyeee...

huhuhuh makan pada pagi semalam aku pun ke hospital kerana batuk ku itew... ramaaiii nye orang sakit kat kmpg aku.. huhuh melepek aku tunggu turn aku..
kuku aku memang dah segelap malam dahhh.. tp kurang denyut sbb aku memang rendammm je dalam minyak gamat.. huhuhu.. bila smpi turn aku plak.. halamak... amirul plak m.a yang bertugas.. amirul ni memang leh la kate handsome + memang digilai oleh ramai makcik2 kat kg aku sampai bergaduh2 nak jadikan dia menantu.. wahahahha.. tp dia ni leh tahan playboy.. hahah yang paling pnting dia kenal aku sbgi orang yang garang.. hahhaha.. ye ar.. aku ni kalo jumpa orang yang handsome.. aku mmg biasa garang.. ntah pasal apa ntah.. hehehhe balik pada citer batuk n kuku... dia cek la aku..
heheh paru2 awak ok... katanya..
maybe asma ni.. hmmmm maybe pnyakit keturunan..
huhuh mak + abah mana ader asma.. huhuhu pepandai je dia... hmmm pastu tetiba dia nampak kuku aku..
ya Allah.. bila awak tersepit ni...
hehhehhe cam comel plak muka dia masa tu.. huhuh aku wat cam kontrol cun arr..
huhuh masa raya aji...
abis kontrol cun dah masa tuh..
jommmm saya bwk awak g kat makmal.. kita cabut kuku awak.. kalo tak lambat baik nanti...
selambaaa je nak merawat aku begitu tnpa ku minta..
taaakkkk mauuuuuu.. tak nak cabut kuku.. sy nak ubat tahan sakit n surut bengkak jeee...tak mau cabut..jgn cabut.. huhuhuh
aku dah ala-ala nak menangis dah.. huhuhu
ok lah kalo tak nak nak wat cemana.. sy kasi ubat aja lah.. n ni no tepon saya.. kalo terkena asma lagi call je anytime tgh malam ke siang ke sy leh dtang..
hallamakkk mcm la aku x ader no tepon dia.. kat pintu pagar sepital pun dah ader besar2 no dia... wahahhaha lawak la m.a ni..

makan ni la hasilnya ubat2 aku yang aku jinjing pada ini hari....

minyak gamat sapu bila perlu.. balm bila sejuk.. ubat batuk selang 4 jam... ubat2 yang lain kene makan pas makan.. aku tak tau tu ubat apa.. sebab acik farmasi tu ckp laju sangat n kerek tul bila aku tanya2. yang aku ingat dia kata abis kan sume ubat.. huhuh kerek tull.. huhuhuh.. maka itu lah entry ku yang panjang lebar pada hari inis....
Terima Kasih baca post neh.komen jom!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...